Reklamacje dotyczące Towarów
1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, w tym również Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.
2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta należy kierować na adres Sebastian Miernik, ul. Warchałowskiego 11/42, 02-776 Warszawa, na adres poczty elektronicznej: sklep@dzieciakiwplecaki.pl.
3. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 2 powyżej.
4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
1. Klient może zgłaszać Sprzedawcy reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Sebastian Miernik, ul. Warchałowskiego 11/42, 02-776 Warszawa, na adres poczty elektronicznej: sklep@dzieciakiwplecaki.pl.
2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Odstąpienie od umowy:
Kupujący będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu przez internet ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru, składając na piśmie oświadczenie o odstąpieniu od umowy i przesyłając/dostarczając je do Sklepu.
Przyczepki rowerowe i akcesoria do przyczepek, nosidła turystyczne, sakwy rowerowe oferowane w Sklepie ze względu na swój charakter nie mogą zostać odesłane pocztą w zwykłym trybie, w związku z czym koszt odesłania w przypadku odstąpienia może być wyższy niż zwykła paczka pocztowa.